Hani's Precious

Sunday, July 3, 2011

Makan Malam D Wak Jos, Medan Ikan Bakar Sabak Aur, Muar

Salam Semua,

25/6/2011 yang lepas kami balik ke Muar. Selain dah lama tak balik, tujuannye ialah nak p tengok dusun me... sekarangkan musim buah2an. So, nak tengok buah ape yang ada. Alhamdulillah... buah durian boleh tahan gak selain dari rambutan & pulasan. Buah duku & langsat me tak perasan la pulak ada ke tidak. TApi semua buah2an belum masak lagi, mungkin dalan 2 ke 3 minggu lagi.

Kebetulan abang, kakak ipar & anak buah me (Abg Salleh, Kak Waimah & c Salimi) pun balik gak hujung minggu tu sebab nak amik Fiza balik ke KL. Malam tu Salimi belanja kami semua makan malam d Medan Ikan Bakar Sabak Aur. Tapi tak makan d tepi laut tu sebab ramai sangat orang. So, Pak Lang suggest makan di restoran Wak Jos.

Kami 5 keluarga p malam tu, Abg Salleh & Kak Waimah, Mak Tam, Pak Lang sekeluarga, Salimi & Fiza & me, en husband & c cilik Auni.

Macam2 depa oder malam tu tapikan me kurang menikmatinyer sebab rasa letih & mengantuk. Mungkin gak petang tu me tolong Mak Tam kupas kelapa.

Ni gamba2 d restoran Wak Jos.

Sedang menikmati makanan

Antara makanan yang dioder

Me, Fiza & Auni. Kenapa la me ni susah sangat nak senyum...

C cililk Auni, penceria keadaan... model iklan sos cili Life.. he hee









No comments:

Post a Comment

Post a Comment